14/9-2011


Sitter och rensar igenom datorn på bilder för tillfället, har så sjukt många! Har ju redan gjort ca 1000 bilder till kort. Måste köpa hur många fotoalbum som helst... I alla fall, Håller på att fixa lite med bloggen nu... Kommer att göra olika kategorier så att det blir enklare för er att hitta sedan när inläggen blir fler och fler. Allt som handlar om Viktnedgång/Träning/Hälsa kommer att finnas under exakt den kategorin. Kategorierna kommer också bli fler med tiden.

Såg att det är torsdag idag. Håller ingen koll på veckodagarna nu när jag inte jobbar. Så, imorgon är det helg och jag har faktist inte alls mycket planerat. Ska ev. På stan. That's it. Ingen fest och ingen alkohol ofc. Helt ärligt, vad finns det att göra i den här staden? Inget. Har inga pengar heller eftersom jag inte får min lön förens den 25 (?) Buhu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0