17/11-2011


God morgon! Vaknade för en liten stund sedan så ligger fortfarande kvar i sängen. Idag ska jag och mamma åka till stan för fika och ev. lite shopping, dock till henne hehe. Efter det ska vi nog kolla in Majornadagen som är idag. Mina kompisar ska sälja lite bullar och sånt så tänkte gå förbi och säga hej! Kvällens planer är inte bestämda, vi får väl se vad som händer :)

Just det! Var ju på stan igår, på Telenor sa dem att jag var tvungen att återställa allt i mobilen och se om mobilen fungerar normalt efter det, annars skulle jag lämna in den. På Elgiganten sa dem att jag var tvungen att köpa en ny kamerasladd så de måste be samsung skicka en till dem som jag sen får hämta så det kommer att ta sin lilla tid...buhu!

Vill även säga att jag blir så glad för all positiv feedback jag har fått, tack! Ni är bäst :)







Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Jättefin bild =)

2011-09-19 @ 15:45:05
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0