19/9-2011

Har precis tagit ett bad nu och känner mig lite varmare i kroppen i alla fall, var så himla frusen innan! Tycker jätte synd om mig själv haha speciellt eftersom jag har hur ont i foten som helst nu, det blir bara värre och värre. Dock har jag inte tid på sjukhuset fören om två veckor men ska kolla om jag kan komma tidigare. Måste sedan vänta på operation i yttligare några veckor sedan antagligen. Blööh.

I alla fall, igår var vi ute och åt på rumpanbar (hehe min favorit restaurang typ) Blev musslor till förrätt och pizza till varmrätt (I know, not good men ibland får man unna sig ;)) det var hur gott som helst! Efter middagen drog vi till condecco och drack kaffe. Hur mysigt som helst, tack älskling!

BTW, en ny sladd till kameran kommer att kosta 600 kr, fuck no säger jag bara! det är ju en fjärdedel av vad själva kameran kostar, jag skulle gått med på 300 spänn som han trodde att det skulle kosta (han i butiken) men dubbel så mycket var väl lite att ta i, för en sladd??


Min käre boyfriend <3


Kommentarer
Postat av: beccis

god morgon! sovit gott? :)

2011-09-20 @ 08:52:08
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0