Raderat

Så att ni alla vet är mitt nattstadskonto raderat nu och tidigare inlägg i den här bloggen. Jag vill börja om på en ny kula och anser inte att det jag skrev innan är lämpligt och det är verkligen inte jag. Ett tappert försök till provikation och fler läsare, jag lyckades delvis då min blogg var ganska välbesökt men jag låtsades vara någon som jag inte var och jag vill inte att folk idag ska kunna kolla tillbaka i arkiven och läsa något som inte stämmer och som jag idag skäms över.

Så i den här bloggen kommer det bara vara jag, mina åsikter och inget annat. Jag vet inte hur mycket jag kommer att skriva men det jag skriver är ärligt.

Jag i Manchester i våras.


Kommentarer
Postat av: Antonia & Emmie

Du är sjukt snygg:) och din blogg är väldigt bra!

kika gärna vår blogg också o säg vad du tkr var ärlig:)

2011-09-17 @ 10:12:48
URL: http://antem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0