Tar tag i mitt liv.

Hej kära läsare, jag vet att jag velar mellan nattstad.se och blogg.se. Känner dock att jag passar bättre här för tillfället och därför byter jag tillbaka hit.

Jag vaknade av att mamma ringde och väckte mig i morse och jag fick verkligen ett wake-up call idag. Inte för att mamma ringde mig utan det var bara något som sa att jag måste få ordning på mitt liv. Vet inte varför men jag blev så himla motiverad från ingenstans så jag gick upp, tog på mig träningskläder och powerwalkade runt slottskogen medan jag tänkte på vad jag ville med mitt liv...

Jag kom på att jag ska göra en livsplan med motivationer och olika budgets. Jag ska inte göra många olika saker på samma gång för då blir aldrig något gjort i slutändan för min del. Jag måste ta en sak (eller två) i taget så att saker blir gjorda. Min livsplan är för några år framöver men i slutändan tror jag att det kan bli riktigt bra. Jag har inte skrivit den än men har många ideér.

Nummer 1 är i alla fall att komma i form och det ska vara min 3 månader plan framöver och min högsta prioritering. Jag mår inte bra av att ligga hemma och kolla på film medan jag äter en påse chips. Det är inte jag. Jag vill inte vara lat, jag vill göra roliga saker, skapa minnen och ha en bra hälsa (dock kan man ju ha myskvällar ibland ;))

I alla fall, när jag kom hem gjorde jag iordning frukost och sedan loggade jag in på facebook. Tror ni inte att jag har fått världens gulligaste mail av min pojkvän då? Det gjorde verkligen min morgon! Jag tror inte ni förstår hur bra han får mig att känna, älskar honom till döds. Okej, jag ska inte dra värsta kärleksförklaringen för det orkar ingen läsa haha men vill bara säga att han behandlar mig som en prinsessa och jag kunde inte önska mig något bättre och det gör mig så himla glad ♥



Skriver om en liten stund igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0