Träning innan frukost!

God morgon! Har precis powerwalkat runt slottskogen i 40 minuter. Det var hur kallt som helst, herregud det börjar verkligen bli höst! Brr, Saknar sommarvärmen! Ska aldeles strax äta frukost och sedan hoppa i ett bad. Efter det blir det stan! Blir så himla irriterad, hittar verkligen inte min kameraladdare! Vart kan den vara? Har letat igenom HELA mitt rum och resten av lägenheten där den kan tyckas ha varit men inget resultat... I'm going crazy here.

Dagens tips; Träna innan frukost för bättre resultat. Eftersom träning sätter igång förbränningen så förbränner du sedan bort frukosten!

Gårdagens matintag;

Frukost;
Två ägg & en knäckemacka med ost samt en kopp kaffe (no sugar)
Lunch; Köttgryta med grönsaker & ris
Middag; Två knäckemackor med ost samt kaffe

Maten jag åt igår var ingen höjdare då jag skulle ätit en ordentlig middag samt frukt eller dylikt till mellanmål men jag hade tyvärr inget hemma och eftersom jag var för trött och lat för att laga något så blev det som det blev.

Jag och Putte i början av sommaren på bilden. Vet ni en sak? Jag badade inte EN ENDA GÅNG i svenskt vatten i sommras. Första gången någonsin tror jag? Jag har blivit en riktig badkruka. Dock var jag som en fisk i vattnet i Magaluf haha sååå skönt!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej! Har du några bra träningstips åt mig som alltid varit smal av naturen, aldrig tränat och lever på snabbmat osv? Jag vill leva hälsosamt och komma igång med träning som gör min rumpa fast och bygga upp muskler för jag är jäkligt svag! Tacksam för svar! :)

2011-09-16 @ 14:09:56
Postat av: sandra

härlig blogg :D

2011-09-16 @ 20:12:46
URL: http://halsoboost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0